بعد أن استعرضت مفاتنها أمام أبراج الكويت.. “شاهد” سما المصري: سأحرق دمكم بهذا الفيديو

2

فاجأت الراقصة الاستعراضية المصرية سما المصري، متابعيها، عبر مواقع التواصل الاجتماعي بفيديو جديد، وجهت فيه رسالة لمنتقديها بعد واقعة أبراج الكويت قبل أيام.

وظهرت سما في فيديو جديد قالت فيه إنها توجه رسالتها هذه لمن انتقد تصويرها لأبراج الكويت وعدم ترويجها للسياحة المصرية وبرج القاهرة.

وقالت عبر حسابها في إنستغرام: “فيه ناس زعلانه عشان صورت من عند وبرج القاهرة لا… خلاص ولا تزعلوا هافرحكم كمان شويه وانزل لكم فيديو من الجميل على قناه اليوتيوب بتاعتي عشان أحرق دم العوازل…. بطه ياناس.. أحلى برج ده وألا ايه؟؟”، كما قالت سما خلال الفيديو، إنها ستقوم خلال الفترة القادمة بتصوير فيديوهات من معالم الأبراج في مصر والعالم.

وكانت سما قد تعرضت لحملة نقد وسخرية لاذعة على مواقع التواصل الاجتماعي؛ خاصة من قبل طيف واسع من الكويتيين بسبب الفيديو الذي ظهرت فيه، وهي تقف بفستان ضيق يظهر مفاتنها أمام أبراج الكويت، خلال وجودها هناك لتصوير حلقة تلفزيونية مع الإعلامية الكويتية مي العيدان، وكان من أبرز منتقديها الفنانة الكويتية هيا الشعيبي.

قد يعجبك ايضا
  1. ايهاب يقول

    هذه الأشكال النتنه والقذرة تبعث على الاشمئزاز .

  2. مغترب يقول

    انتي المفروض تعملي اعلانات ملابس داخليه فقط لا غير مش تعملي فيها وطنيه و تعيشي الدور انك بتشجعي السياحه سياحة و انتي كللك عباره عن مؤخره لمؤاخذه انتي بتعملي تنشيط لحاجات تانيه و انتي عارفاها
    اتلمي شويه و بلاش مدعره و فيديوهاتك الوسخه مليانه بالنت مره و انتي في التواليت و مره و انتي بتاخدش شور و مره و انتي نايمه لو انتي مش مظبوطه شوفيللك حد يظبطك و سيبك من الدعايه الرخيصه دي اللي وسخت سمعة المصريين و سمعة بلد و بلاش تنشروا غسيلكم الوسخ بره الخليجيين اصلا مش بقوا مش بيحترموا المصريين بسبب و بدون سبب و بيتم احتقارهم و سبهم و شتمهم حتي من باقي الجنسيات قارني نفسك و بين اي جنسيه اخري لاتجد العهر اللي من امثاللكم القذره بالرغم من ان بلادهم ايضا بها من السفاله و اللانحطاط ما بها و لكنهم لا يتقبلون من المصري اي شيئ
    احترمي حاللك و خليكي في بلدك افضل و انشاء الله حتي تقلعي ملط مش حتفرق كتير معاكي

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.