تقود عصابة .. هذه السيدة المصريّة تطلب من الرجال ممارسة الرذيلة معها ثم توقعهم بفخها!

1

تتصّل ببعض الأرقام العشوائية، وتتحدث مع من يرد عليها بنعومة زائدة، وتخبره في البداية بأنها اتصلت بطريق الخطأ، ثم ما تلبث أن تدخل في حوار معه ينتهي بالتعارف وتبادل الأرقام ووعد بمكالمات غرامية أخرى، هكذا تحتال سيدة مصرية تقود عصابة لايقاع ضحاياها من الرجال لابتزازهم.

 

وتبين من تحريات رجال الأمن أن السيدة وبعد أن تنسج شباكها حول الضحية تدعوه لزيارتها في منزلها، وتحدد له موعداً في أوقات متأخرة من الليل، وعند وصوله منزلها وبعد تناول المشروبات تطلب منه ممارسة الرذيلة معها في غرفة نومها، وعقب أن يهم الضحية بخلع ملابسه يدخل عليهما باقي أفراد العصابة ويخبرونه أنهم أقاربها ويهددونه بالذبح، ثم يقومون بسرقة كافة متعلقاته من ساعات وهواتف محمولة وأموال، ويقومون بعدها بتصويره عارياً، ثم يطلبون منه توقيع إيصالات أمانة عقاباً له، وأخيراً يطردونه من المنزل.

6d8d1c70-f4df-4d94-a013-61f326c1296d

وكشفت تحريات رجال الأمن أن السيدة وتدعى (ر ع ن) وتبلغ من العمر 31 سنة، وهي ربة منزل، ويعاونها كل من (ر ع س) 31 سنة وعاطل عن العمل، و(أ ع) 22 عاطل عن العمل أيضاً، و(ع س ح) 20 عاماً، و(أ ر) 30 عاماً، وأنها اعتادت استدراج الرجال لمنزلها وسلب أموالهم، فيما يخشى الضحايا من إبلاغ أجهزة الأمن خوفاً من الفضيحة.

 

وعلى الفور تم تشكيل قوة أمنية لمداهمة المنزل، وضبطت العصابة، ومعهم أحد المتورطين عارياً من ملابسه وبعض الأموال التي استولوا عليها منه وسلاح ناري وبعض الأسلحة البيضاء.

 

وتحرّر محضر بالواقعة، كما أخطرت النيابة التي أمرت بحبسهم 4 أيام على ذمة التحقيق.

قد يعجبك ايضا
تعليق 1
  1. Avatar of تامر
    تامر يقول

    في بنت وجوزها بيستدرجوا الشباب بالطريقة دي .. البنت عاملة حساب علي الفيس بوك طبعا بتبقي عاملة حسابات كتير بس بتقول نفس الاعلان والبوست علي الصفحات الغير اخلاقيه وفي البوست دا كاتبة رقم الواتساب بتاعها علشان يضيفوها عليه وتكلمهم من علي الواتساب تتفق معاهم وتديهم رقمها الشخصي اللي هو بتاع جوزها !! وتتفق معاهم تقابلهم في بيتها وانها لوحدها وبتحدد الميعاد بالليل مخصوص الساعة 7 بالليل مكانهم في المريوطية فيصل عند دكان أبو الحسن .. المهم البنت تتفق مع الشاب وتقوله اديني الفلوس وانت بتسلم عليا علشان الناس مش تشوفنا وتقوله انا بيتي في العمارة دي الناحية التانية من الطريق انا حمشي قدامك وانت تعالي بعد ما انا اوصل الناحية التانية .. الناحية التانية بيكون مستنيها جوزها بعربيته وفاتح شنطه العربية تجري هيا بسرعه وتدخل في الشنطة ويهربوا بتاخد 600 جنية في النصباية من واحد بس !!! الكلام دا حصل لواحد صاحبي لو حديقدر يبلغ عنهم البوليس يقبضوا علييهم
    ودا نص الاعلان بتاعهم علي الفيس : ،انا اسمي ناني ?? 26س مطلقه كنت ابحث عن شخص للمتعه والعلاقه الجاده وزي منتو عارفين كل شي بل المقابل وانا اليله بتعتي 650ج?? المكان عندي تمليك امان جدا الجيزه التواصل والاستفسار? عن اي شي ده رقمي الايمو والفيبر والاواتساب للاتفاق 01002138127 ملحوظه هامه جدا ???
    انا مش بطلع بره بيتي مش بروح اي مكان? وله بعد في اي كافيه وله بسافر الاكلام واضح معنديش غير?? صوره الاهتلاقيه قودامك فعلا لاني غير كده مش هتوصل لاي شي الكلام دا بتاريخ 20 – 10 – 2016

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More