أجرأ سيدة في مصر للسيسي: “بدعي عليك ليل نهار..إلهي يحرق قلبك على أولادك” “فيديو”

2

تداول ناشطون مصريون عبر مواقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك وتويتر”، مقطع فيديو لسيدة في العقد السادس من العمر، وهي توجه رسالة نارية إلى الرئيس المصري عبد الفتاح السيسي، تشكو فيها غول الغلاء.

 

وبحسب الفيديو المتداول الذي رصدته “وطن”، قالت السيدة: “أنا رحت اركب عداد نور قالولي كارت شحن زي فودا فون، لو خلص الكرت وفيه حتة لحمة في التلاجة تبوظ، عايزين كل حاجة بالشحن، بكرة يشحنونا احنا كمان”.

 

وأضافت: “كل حاجة غليت في البلد، انا عايشة لوحدي مافيش حد معايا، وبدفع فاتورة المياه 60 جنية بعد ما كنت بدفع في الشهرين 8 جنيهات، ولو ولعت لمبة جاز، الجاز هوا كمان غليّ اعمل ايه”؟

 

وقالت موجهة كلامها للسيسي: “أنا بدعي عليك ليل ونهار ، إلهي يتحرق قلبك على ولادك زي ما حرقت قلوب ناس كتيرة على ولادها”.

 

وتابعت بقولها: “دا رئيس، ولا رحنا له انتخابات “انتخابات فسك” ملهاش لازمة انتخابات صورية الاهي يجيله مرض شارون ، ان شاء الله ربنا هاينتقم منه وهتفت انا مش هنمشي السيسي يمشي، والشرطة تمشي، ياتكم خيبة انتم بتضربوا الشعب بالجزمة”.

 

واستطردت: “هو قال انا هبيع نفسي مبعش نفسه ليه ، دا كداب “حلفت بالله ياكداب”، كل مافتح قناة الاقية ، يخرب بيتك انت مش هاتجيب في سوق الكلاب جنية ياسيسي”.

 

الطريف في الفيديو أن السيدة كانت تقف في وسط ميدان، ووقف إلى جوارها عدد من المارة يستمعون إلى شكواها الجريئة دون أي تعليق.

https://www.youtube.com/watch?v=zSUUBClyaG8

قد يعجبك ايضا
2 تعليقات
  1. طة حسانين يقول

    السيدة دى ماجورة والدليل من يلقنها الكلام وانتم عالم وسخه اوكسجين مصر اة انتم من تريدون دمار مصر وانتم من اجرتم هذة السيدة يا عالم يا كلاب

  2. السعوديه يقول

    السيسي حتكون نهايته اقرب من ما يتصوره البعض وعلى يد المصريين الجياع وحتكون اسوء من نهاية القذافي. والخونة والمرتزقة والعملاء والمطبلين التابعين له سيفرون الى ابوظبي .

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More