الرئيسية » فيديو » مصطفى بكري ينوح ويبكي ولا علاج له: “السيسي لو حصله حاجة هنضيع”

مصطفى بكري ينوح ويبكي ولا علاج له: “السيسي لو حصله حاجة هنضيع”

وطن- دخل الكاتب الصحفي، مصطفى بكري، في نوبة بكاء على الهواء مباشرة، قائلًا: « عبد الفتاح السيسي يعمل لصالح البلد، ولا ينام من أجل ألا نضيع نحن، هذا الرجل الذي كافح وناضل، واللى مش عاجبه السيسي يشرب من البحر».

وأضاف «بكري»، خلال برنامجه «حقائق وأسرار»، المذاع على قناة «صدى البلد»: «الرجل ده لو حصله حاجة هنضيع ونتوه، إوعوا تفتكروا إن المؤامرة خلصت، الدولة مستهدفة، والخونة لسه موجودين، والوجوه الكالحة تطل مرة أخرى، هؤلاء الذين أدمنوا الخيانة والتآمر على البلد».

وتابع: «اللي بيحب مصر لازم يحميها ويدافع عن السيسي لأنه بيقود السفينة».

قد يعجبك أيضاً

3 رأي حول “مصطفى بكري ينوح ويبكي ولا علاج له: “السيسي لو حصله حاجة هنضيع””

  1. بصراحه لم يعد الواحد يجد كلاما يقوله لأمثال هذا المنافق المطبل الوضيع لان قاموس الشتائم كلها الموجودة بالكون لا تكفي ،،حسبي الله ونعم الوكيل ولا حول ولا قوة الا بالله.

    رد
  2. عو عو عو عو الرز الخماراتي معدش له طعم خلاص بانت واتفضحتوا معندش ينفع اتكشفتوا وله حتاكل هوا بنيله انت وعسكر صهيون مصر . في 25 يناير حتغور في داهيه انت والمعرصين بتوعك .
    الكلاب تنبح والقافله تسير عو عو عو عو عو عو عو عو عو عو عو عو عو عو عو عو عو

    رد
  3. والله ما حد خاين وعميل وباع البلد الا انت والمطبلين للسيسي ابن اليهوديه مليكه توتاني اللي سميتوها سعاد وتخلصتوا منها اخيرا .بعتم مصر ومقدرلت مصر لليهود يايهود وبتلطموا وبتعيطوا على ان مصر ستتحرر من اشكالكم ياخونه وبتستدعوا النتن ياهو لحمايتكم ..

    رد

أضف تعليق

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.