الرئيسية » حياتنا » نزار الفارس يحرج منة عرفة بهذا السؤال أمام زوجها وجوابها أكثر صدمة!

نزار الفارس يحرج منة عرفة بهذا السؤال أمام زوجها وجوابها أكثر صدمة!

أحرج الإعلامي العراقي نزار الفارس، الممثلة المصرية الشابة منة عرفة، أثناء استضافته لها في برنامجه “مع الفارس”. على قناة “الرشيد”.

“لديه خبرة”!

وفاجأ نزار الفارس، منة بسؤاله قائلا: “ليه تتجوزي راجل متجوز مرتين وعنده أولاد؟”؟

وردت منة: “أنا واحدة أول مرة أتجوز ويبقا عندي راجل أبقى مسؤولة منه، محمود عشان اتجوز قبل كدا فعنده الخبرة دي، بيعرف يتعامل مع الست إزاي”.

وتابعت الفنانة الشابة: “محمود عارف يعني إيه مسئولية، والدنيا كلها مطلقة، ولو اتطلقنا في المستقبل دا هيبقا نصيب، مش لأنه طلق قبل كدا”.

خطوط حمراء

وزادت: “الحلو فيا أنا وجوزي، أن فيه بينا حاجات بتكمل بعض، يعني أنا عصبية جدا وهو هادي جدا، أنا عنيدة ولكن هو أعند مني. بس مع الجواز والارتباط عرفت أن العند ده ملهوش لازمة ولميت نفسي عشان أحافظ على العلاقة”.

 

اقرأ أيضا:

نزار الفارس يطلب من ملكة جمال آسيا إزالة المكياج لإثبات جمالها الطبيعي وهذا ما حدث!

كما كشفت منة عن خطوطها الحمراء التي لا تتعداها في الفن بعد أزمتها الأخيرة مع الفنان محمد نجاتي. والتي تسببت في إعلان طلاقها عن زوجها محمود المهدي.

وقالت منة: “أنا لا بتشال ولا بتحضن ولا بتباس، ولا بعمل الحاجات دي”.

“الحضن والبوس”

وتابعت: “هو كل اللي بيمثلوا بيتحضنوا وبيتباسوا، واللي مش عاجبه ممكن زميلة تانية تقبل تعمل كده. أنا بلبس مبلبسش إيه دي بتاعتي”.

وتابعت: “لكن في الأرشيف بتاعي بعد زمن طويل أنه يتشاف كويس، وشطارة المخرج أو الممثل أنه يوصل الرسالة دون ما يجرح مشاعر المشاهد”.

رهان على الطلاق

وأكدت منة أن الطلاق لم يقع بينها وبين زوجها، معقبة: “احنا متطلقناش ولكن كنا ماشيين في الإجراءات، ومحمود كان رايح للمأذون. ولكن في حد كان وصله خبر بينا، وقالنا متشمتوش الناس فيكم وحرام البيت يتخرب”.

 

اقرأ أيضا:

سعد الصغير يتهم نزار الفارس بخداعه وينسحب على الهواء بسبب فيديو ” فيه خراب بيوت”!

وواصلت منة عرفة: “فيه ناس كتير فرحت من خبر طلاقي، فيه ناس كانوا عاملين رهان أننا هنطلق. وهو ده بقى السبب الرئيسي لغرضي وغرض محمود أننا منطلعش على الإعلام تاني”.

وأشارت منة إلى أنها رأت كمية حقد كبيرة بعد أنباء انفصالها، مضيفة: “أول لما يلقوك وقعت بيعملوا فرح عليك، شوفنا كمية سواد وتنمر وحقد وشماتة في موضوع الطلاق رهيبة”.

قد يعجبك أيضاً

أضف تعليق

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.