Web Analytics Made Easy - StatCounter
حياتنا

الفنانة سارة نخلة تفتح النار على نانسي عجرم بعد واقعة اقتحام منزلها: عمري ما حبيتك

شنت الفنانة السورية هجوما عنيفاً على الفنانة نانسي عجرم عبر صفحتها على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك وذلك عقب التطورات الجديدة التى تم الكشف عنها فى واقعة اقتحام منزل .

وقالت سارة نخلة: “عمري ما حبيتك دايما بقول انها بتمثل البراءة ومصطنعة وأول حد عنده شرف فضحك هو جورج وسوف وخليكي فاكرة اتكلم ايه عن تاريخك المشرف.. ١٦ رصاصة ليه بقا”.

وأضافت سارة قائلة : “الولد اتقتل على أساس إنه في أوضة البنات إيه اللى جابه المطبخ بقا وهو غرقان في دمه فين كاميرات اوضة البنات فين كاميرات باقي الاوض الي جوزك بيقول انه ناسي الباسوورد جوزك القاتل اللي سمعته سابقاه.. بتشيلي كومنتس بتاعتنا ليه من على الإنستجرام لما أنتي صاحبة حق”.

اقرأ أيضاً: الأمور انقلبت رأسا على عقب.. استدعاء نانسي عجرم للتحقيق وتفريغ الهواتف الخلوية للشاب السوري المغدور

وأوضحت نانسى عجرم قائلة : “لما المذيعه سألتك ازاي في جروح فرجلك اصلا وانتي بتقولي كنتي في الاوضة ارتبكتي وقولتيلها انا حسيت بعد كل الموضوع خلص على اساس انها ليلة فرحك الولد شغال عندكم في البيت من ٩ سنين ازاي دخل البيت طيب و في اربعه رجال امن ازاي قوليلي لو مش هم صحابه و عارفينه وجوزك كان سايبه في الجنينة بيشتغل بقاله اربع ساعات اصلا المسدس الي كان ماسكه مسدس صوت كان بيطلب منكو حقه فلوسه يعني انتو واكلين حق الولد و عارفين انه سوري غلبان مش هايعرف يعمل حاجة هو في لص بيقول لحد اعمل معروف واديني فلوسي”.

شاهد أيضاً: بالصوت والصورة.. “شاهد” المسكوت عنه في قضية الشاب السوري مع نانسي عجرم وزوجها يخرج للعلن

واستطردت نخلة قائلة : “كفايا افترا الله ينتقم منك انتي وجوزك و عموما هو ماطلعش براءة هو لسه على ذمة القضية و ممنوع من السفر كل شوية تقولوا سوري سوري سوري فهمنا بقا انه سوري ما كلنا عندنا حرب مش كفايا بقا تتعلموا ان ربنا كبير ومش بيسيب حق حد اه سوري وغلبان و بيشتغل عندكو ادوله فلوسه ومشوه مش تعملي سيناريو انتي وجوزك القاتل ١٦ رصاصة ليه هي قضية شرف و ثأر ولا سرقة”.

لتصلك الأخبار أولاً بأول انضم الى قناتنا على التيلغرام من خلال الرابط التالي: http://bit.ly/35oWbv8

الوسوم
اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق