AlexaMetrics "مي عز الدين" تشنّ هجوماً عنيفاً على MBC .. وهذا هو السبب | وطن يغرد خارج السرب

“مي عز الدين” تشنّ هجوماً عنيفاً على MBC .. وهذا هو السبب

هاجمت الفنانة مي عز الدين على حسابها الرسمي على ” فيس بوك “مجموعة ” MBC“، مطالبة إدارة المجموعة بإعادة المسلسل المشاركة ببطولته “وعد“، يذاع على قناة MBC 2 مصر، وطالبت من جمهورها نشر تردد القناة لأنها غير معروفة وعرضه آيضا على قناة MBC مصر.

 

وأضافت مي عز الدين:”أنا قضيت اليومين اللي فاتو بحاول أطالب إدارة قنوات Mbc مصر بزيادة إعادة المسلسل وعرضه على قناة Mbc مصر كمان لأنه بيتعرض على Mbc مصر 2 فقط ودي ناس كتير مكانتش تعرفها ولا منزلاها”.

 

وتابعت “أن المسلسل الوحيد اللي من إنتاج شركة تابعة ليهم وبالتالي كان من المنتظر الاهتمام بعرضه على قنواتهم الإثنين ومع ذلك مش راضيين يخلوه بيتعرض على القناتين بتوع Mbc مصر وسايبينه على Mbc مصر 2 بس”.

 

وواصلت: “في الآخر الرسالة الوحيدة اللي وصلتني إن ده مقصود علشان دي الفرصة إن القناة تتعرف، يعني أنا كده مطلوب مني أقوم قناة لوحدي تمام وأنا بقول لmbc قبلت المسؤولية وبإذن الله ربنا يكرم والقناة والمسلسل يتشافو والحمد لله فيه علامات باينة من كم الإعلانات اللي جه من بعد أول حلقة للمسلسل”.

 

كما أوضحت ” أنا هعتبره امتحان ليا يعرفني قدري عند الناس وهل فعلا بيحبو مسلسلاتي أولا ونسبة الجماهيرية اللي وصلتها أيه مع أني مهما كان ليا جمهور أكيد كنت أتمنى أني أتشاف من الناس اللي مش من جمهوري لأن ساعات بتكون كمشاهد ملكش في ممثل، لكن لو قابلت حلقة لمسلسله بالصدفه وعجبتك بتقرر تتابعه وده في الاخر بيبقى خلاني كسبت مشاهد جديد بقى بيحب يتفرج على أعمالي وده طبعا مش هيحصل السنة دي لأن مفيش حد بيبقى معدي وبيشوف القناه دي بالصدفة الناس لسه اصلا بتتعرف على طريقها من خلالنا وبينزلوها “.

مي عز الدينمي عز الدينمي عز الدين

Maiezzeldin_

RT @Odin_eadin: @Celebrities_Mag @Maiezzeldin_ بالنسبه الي صارلي من اول ماعقدت مي عز الدين ع بطوله المسلسل وعد واني انتظر المسلسل ??
gotoexcellence

MBC ترفض طلب مي عز الدين وتحملها هذه المسؤولية.. والأخيرة ترد “أنا قدها” https://t.co/dE3URanlFf
مي عز الدين

مي عز الدين (19 يناير 1980 -)، ممثلة مصرية. ولدت في الإمارات العربية المتحدة في إمارة أبو ظبي وظلت بها لأربع سنوات ثم عادت لبلدها مصر، وهي حاصلة على
“مي عز الدين” تعاني من هذا المرض

كشفت النجمة مي عز الدين عن نقطة ضعف لديها تحولت إلى “مرض”، على حد تعبيرها، ونشرت صورة من داخل غرفتها لتشرح الموضوع لجمهورها.   وكتبت “مي عز الدين” على حسابها على “انستجرام” كشفت فيها أن العطور أصبحت إدمانها الجديد، حيث قالت: “بقيت مريضة بالعطور بشكل مبالغ فيه ومش عارفة اوقف مع اني …

قد يعجبك ايضا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *